Известие

Collapse
No announcement yet.

напрежение на датчиците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    имам напрежение между масата на колата и масата на датчиците,визирам ТПСа и МАПа,и това само ако е запалена колат-някъде около волт(варира),ако е само на контакт няма никакво напрежение все едно е една и съща маса
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • #17
      Това е и от работата на динамото.Бих ти препоръчал да вземеш един по-дебел кабел 4-6-10 квадрата и да започнеш да омасяваш мотора към купето,акумулатора,компа и тн.Вариантите са много,работата е просташка,но е много вероятно да откриеш от къде е проблема.Освен това,пробвай със същия кабел да свържеш плюса на динамото с плюса на акумулатора.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        днес проверих масите къв двигателя и към купето няма пад върху тях.и тази на екуто проверих и пак нищо,явно е нещо в компа май
        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

        Comment


        • #19
          ---
          Attached Files
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:16.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #20
            има ли някой който може да измери дали и на неговата има разлика в масите на датчиците и на колата
            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

            Comment


            • #21
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:16.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #22
                ами явно е нормално тогава или и двамата имаме еднакакъв проблем с различни запалвания,което е малко вероятно.може би е вид компенсация която прави стабилизатора на 5 волта в ЕКУто,но ми звучи странно
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:16.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Ако утре е хубаво времето ще гледам да разузная че и на мен ми стана интересно.Не разбрах мерихте ли масата на щекерът на ЕКУ.
                    Стабилизаторът си работи нормално - между минусът на датчиците и плюсът им си е точно 5в.
                    Допускам че в ЕКУ масите на силовите вериги и тия на датчиците са разделени умишлено(за избягване на грешки от пад в проводниците).Това ще го изясним като си смъкна компа.То и без друго е крайно време да го разчекна.
                    Явно ще има,но пак поогледайте динамото и линията му.Напрежението е разлика,между два потенциала.Пак ви препоръчвам дебелия кабел и просташкото ръчкане!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      ---
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:17.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #26
                        Колеги,хрумна ми нещо!! 1.2-1.5 волта не беше ли нормалния пад през диод.Да не би в компа да има диод за защита от иДИОДИ и от там да е това,щото и моята кошница дава такива,най=разнообразни резултати,но си работи.Намислил съм да я карам напролет при Бобо за диагностика,ама още нищо не ми е направил човека!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          ами реално е напреженияето на два диода в права посока,но то няма да се променя при запален и огъсен мотор.2.2 волта на МАПа какво ще рече,това е на празен ход?
                          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                            ами реално е напреженияето на два диода в права посока,но то няма да се променя при запален и огъсен мотор.2.2 волта на МАПа какво ще рече,това е на празен ход?
                            Е как пък няма да се променя ами бубината от къде взима маса? Ами масата на алтернатора къде е? А какво се случва като се включи перката? Ами ако има климатик с един кабел кво става с масата?

                            ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:38 ----------

                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Колеги,хрумна ми нещо!! 1.2-1.5 волта не беше ли нормалния пад през диод.Да не би в компа да има диод за защита от иДИОДИ и от там да е това,щото и моята кошница дава такива,най=разнообразни резултати,но си работи.Намислил съм да я карам напролет при Бобо за диагностика,ама още нищо не ми е направил човека!
                            Нема се плашиш седаме на предния капак и пиеме бира
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment

                            Working...
                            X